Friday, July 27, 2012

penghargaan...

pada 3hb 7 2012,aku dikurniakan seorang lagi anak saudara lelaki,lahir nya dri rahim kakak ipar pertama aku iaitu isteri kepada along aku...baby tersebut di jangka akan lahir pada 27hb 7 2012 tetapi dengan kuasa ALLAH baby tersebut dilahir kan awal KUNFAYAKUN (jadilah ia maka jadilah)....along meminta aku untuk memberi nama kepada putera kedua beliau,seperti putera pertamanya aku juga yang diberi penghargaan untuk memberi nama kepada putera beliau...memandang kan baby itu sangat istimewa kelahiran nya aku pon mencadang kan nama MUHAMMAD ANIQ THAQIF BIN SHAHROLNIZAM,alhamdulilah nama tersebut diterima walaupon kedengaran agak pelik....nama tersebut mempunyai makna yang indah...semoga ptera beliau akan menjadi seorang ank yang soleh...insyaAllah.....aamiin
/
Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers