Tuesday, December 11, 2012


Assalammualaikum,
sekian lame blog ini kosong kerana ketandusan idea untuk menulis,telah aku nyata kan dlu,aku tidak pandai bermain dgn kata2,oleh yang demikian blog dibiarkan usang dengan smpah sarap dan habuk yang bertaburan.banyak yg ingin aku coretkan tetapi tidak terluah.ok skrg nie aku bru nk memulakan sem 3 dlm beberapa hari jer lagi…sem 2 yang aku lalui bnyak mengajar erti kehidupan,segala kemanisan dan kepahitan yang berlaku aku telan dlm suka dan duka..aku tahu,itu semua asam garam kehidupan sbgai seorang remaja...ape yang hndak aku cerita kan xder lah penting,sekadar mengisi mase lapang.cuti semesta kali ini hanya 3 minggu,aku menghabiskan cuti dgn marathon mmbaca novel..dari satu novel ke satu novel..smpai ke 3,4 pagi aku bru tido dek kerana novel yang menyeronokkan.aku selalu berangan2 seakan2 berada dlm watak heroin didalam novel2 tersebut.hahahhahaha.cepat2 aku tampar diri sndri kerana semua 2 hanyalah cerita rekaan semata,maner ade lelaki zaman skrg yang bersungguh2 nk rebut hati perempuan… skrg nie aku masih menyinglekan diri.aku takut hanyut dlm cerita cinta yang mengarut pada abad ke 21 nie…aku masih menunggu dan bersabar dngan jdoh yang ditetapkan untuk aku…semoga semuanya akan dipermudahkan olehnya…sekian saja,aku mengarut buat masa nie…lain kali klau aku rajin aku tulis lagi ok…doa kan aku Berjaya didunia n akhirat.
aamiin.
/
Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers