Saturday, March 30, 2013

culik dengan berhemah...

assalammualaikum...
kenapa tajuk mcm 2???sebab mmg mcm 2 lah pon.nie cerita semalam...strategi penculikan nie telah dirancang selama seminggu.memandangkan roomate aku yang loklaq 2 xder sebab g kem yang sgt best(sampai nagis2 call aku ckap nk balik) so aku pon dengan rasminya tinggallah sorg2 dlm bilik nie dengan bilik yang sgt bersepah dengan buku2 yang bertaburan kononnya mcm aku pelajar paling rajin kat alam semesta nie...xder manusia lain serajin aku tau.ok abaikan cerita bilik bersepah dengan buku-buku 2.nak dijadikan cerita pkul 10 pagi 2 aku call lah sipenculik tanya ada kat mana,kelang kabut dia bgun sbb dh lmbat,so aku pon dengan tenang n cool ckap xper ar,gua pon x mndi lagi nie der,heheheh..aku pon mula lah sesi menyiapkan diri untuk di culik..memandangkan aku belajar disekolah menengah agama rakyat jadi baju yang aku ade pon sgt lah limited,tenung punya tenung akhirnya aku pkai lah baju yang mana ade sebab dh malas nk pkir.dalam pkul 11.45 bru lah aku diculik..si penculik nie sgt baik sbb dia mintak izin mak aku dlu sebelum culik aku..aku kene culik x lama pon,dri pkul 11.45 am smpai 6p.m jer..kirenya x cukup lah 24 jam dan laporan polis pon tidak boleh dibuat.hahahahhaha...pengalaman diculik semalam sgt2 lah bahagia smpai rase tiap2 minggu kene culik pon takpe tapi x boleh sebab nak dekat final dh so skrg misi terdekat adalah focus untuk final.
penculik yang berhemah sedang minta wang tebusan dari roomate yang berada dirantauan
yang diculik diberi makan..
penculik + mangsa culik...
(hp sentiasa ditelinga sebab kami keluar bertiga sebenarnya...)
/
Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers