Tuesday, April 26, 2011

♥pujaan hatiku♥

yuhuuuuuuuuuuuuu,aku x leh nk lelap kan mata aku di pagi buta nie so aku nk cerita ar sket pasal pujaan2 hati aku nie...aku mmg gila bollywood...ramai org kata cerita hindustan karut,bnyk nyyi2,bosan n mcm2 lagi la tpi bagi aku cerita hindustan sgt2 lah menarik berbanding dgn cerita indon yg balik2 dlm cerita 2 mesti ada yg jdi gila n pasti ada scene kat hospital punya la.berani kerat jari lau x der(berani kew??ah lantak la)....aku dh tonton beribu2 cerita hindustan,semua cerita menarik dari dulu smpai lah skrg...lau korg xcaya cuba korg dok depan tv hari sbtu jam 12.30 smpai 3.00 tv2 n tv3 lak dari pukul 2.00 smpai 5.oo.mlm plak 108 n 133(bagi yg ada astro la:P).....nk cerita apa lagi erk???ntah,arghhhh,mata mula ngntok dh nie..ok lah aku nk chow dulu,len kali kite jumpe lagi yer(klau aku rajin).....sebelom 2,cube tgok calon2 suami aku(dlm mimpi la)ensem kan semua nya....
p/s aku suke lelaki yg hidung mancung....cube tgok pic laki aku kat sblah nie...awww2,mancung u..!!!!!!!






/
Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers